Partner in de kijker: STG Sanitair
STG al jaren vaste partner voor sanitaire toestellen
De realisatie van een nieuwbouwwoning is best complex. Danneels werkt daarvoor samen met zorgvuldig geselecteerde en betrouwbare partners. Eén van hen is STG (vroeger SAX), specialist in sanitaire toestellen en meubilair. Els Vanvinckenroye is er verantwoordelijke nieuwbouwprojecten en weet als geen ander hoe de jarenlange samenwerking met Danneels klanten gelukkig maakt.
“Al tientallen jaren zijn we vaste partner van Danneels. En dat is een geslaagd huwelijk. We delen dezelfde waarden en normen. Ook bij ons ligt de focus op kwaliteit, service, wederzijds respect en een open verstandhouding. Dat begint al bij de collega’s uit beide bedrijven die dagelijks samenwerken aan hetzelfde doel: een badkamer inrichten zoals de klant die graag wil.”
“Door de vertrouwensrelatie die we hebben opgebouwd, durft Danneels in functie van duurzaamheid, gebruikscomfort en esthetiek kiezen voor innovatieve technieken en toestellen.”
Vernieuwen in toestellen en technieken
"Danneels durft kiezen voor innovatieve technieken en toestellen. Op vraag van de projectontwikkelaar vertrekken we altijd vanuit de A-merken, omdat kwaliteit voorop staat. Maar Danneels gaat nog een stapje verder. Bij de selectie van badkamermeubilair durven ze in functie van duurzaamheid, gebruikscomfort en esthetiek ook te kijken naar innovaties en nieuwe types kranen, baden, wastafels en nieuwe technieken zoals warmtepompen en geothermie.”
“Dat betekent meer keuzemogelijkheden voor de klanten, want door bedrijven zoals Danneels gaat ook de markt zich aanpassen. Vroeger kregen badkamers voor projectwoningen een klein hoekje in de toonzaal, met een aantal opties en dat was het. Nu richten veel merken zich meer op projectwoningen, zodat we de klanten van o.a. Danneels kunnen ontvangen in veel mooiere presentatieboxen in onze toonzalen en met meer mogelijkheden binnen diverse prijsklassen."
“We gaan voor een één-op-één samenwerking. Een direct menselijk contact staat daarbij voorop. Dat loopt bijzonder gemoedelijk. Danneels en haar klanten hebben bij ons een vast aanspreekpunt, vaste toonzaalmedewerkers en een vaste backoffice voor de opvolging van de bestellingen en elke klant heeft een gedetailleerd dossier.”
Een fiere partner
“We bereiden offertes voor en klanten kunnen die online raadplegen. Daarna kunnen ze makkelijk een afspraak maken in onze toonzalen. We overlopen de opties, maar luisteren ook, mocht de klant nog iets anders wensen. Wij plaatsen de bestellingen, volgen het dossier op en staan in voor de leveringen.”
"We trachten onze klanten zo goed mogelijk te ontzorgen. Onze backoffice neemt werk uit handen van onze toonzaalmedewerkers, opdat zij zich kunnen toeleggen op het contact met de klant. Zo leveren wij samen een goede service. Met Danneels hebben we een fijne verstandhouding. De projectvoorbereider en klantenbegeleiders komen vaak langs in de toonzalen. Ze willen onze visie kennen, ons advies. Ze willen weten hoe wij als specialisten bepaalde badkamers zouden aanpakken. Je voelt dat ze oprecht met hun vak bezig zijn. Dat zorgt voor een grote betrokkenheid bij iedereen.
Dat is ook een meerwaarde voor de klant. Als zich al eens een probleem stelt, denken we collectief oplossingsgericht. En op elk niveau werken we met korte lijnen zodat de klant snel geholpen kan worden. Elk project dat we met Danneels opleveren, maakt van ons een fiere partner.”
Bekijk onze nieuwbouwprojecten in jouw regio.